تنهای 222

تنهایی

تنهای 222

وقتی غصه میخوری دلم میگیره بدجوری

وقتی میبینم یه قطره اشک تو چشماته چشام بی خوابه

دنبال تو و همون عشق قدیممون دارم میگردم

تو که نیستی دل به اون خاطره های خوبمون میگردم

بخند تا دنیا رو من بخنده

مسیره غصه و غم نبودتو رو من ببنده

بخند تا دنیای من قشنگ تر بشه

فاصله ی بین من و تو از این که هست کمتر بشه

 

تقدیم به تنهایی222



نظرات شما عزیزان:

مهرداد
ساعت20:23---2 آذر 1392
گر نخل وفا بر ندهد، چشم تری هست / تا ریشه در آب است، امید ثمری هست
آن دل که پریشان شود از ناله ی بلبل / در دامنش آویز که با وی خبری است .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 2 آذر 1392برچسب:,ساعت20:7توسط مهدی مرادی بیات |